14 Mayıs 2015 Perşembe

Kartopu'nun macerası


Al işte günler uzadı ve ben yine istediğim hiç birşeyi yapmıyorum, yapamıyorum. Zamanı güzel mi kullanamıyorum nedir, bilmiyorum. Güya ders çalışıp, kitap okuyacak ve belki de hikaye yazacaktım. Yok, hiçbiri yok. Tamam kitap okumaya çalışıyorum ama şöyle uzanıp da saatlerce cinsinden değil.
Aslında Salı gününden bu yana günlerin çok hızlı geçmesini istiyorum. Yan taraftaki Siyah kedi kıştan beri hastaydı ve ben içim ızlayarak önünden geçip duruyordum. Belediyenin veterineri var ama nasıl götüreceğiz? En son Salı günü iyice kötüledi. Aldık bir sepet, veterinere götüreceğiz. Nerdeee, o kırılmış tırnaklarını takıyor ve öldür allah girmiyor. Ölecek gidicek. Nihayet duran kafam çalıştı. Ara Viki'nin veterinerini ve öksürüğünü, zayıflığını burnunun sümük dolu olmasını anlat versin bir iğne ensesinden ben yaparım. Hani küçük iğne uçlu enjektörlerle. Yok dedi iğneye gerek yok, şu ilacı alın ağzın yan tarafından enjektörle sıkın tamam. Salı günü uyguladık. Çok da munis bi çocuk. Çarşamba gününü iple ve heyecanla çektim. Ya doz fazla geldiyse, acaba ilaç iyi gelecek mi? Aaa bi baktık baya iyileşmiş. Eskiye göre tabii. Bugün daha iyiydi. İyi dediysem yüzü gözü açıldı, burnundaki sümük topağı gitmiş. Tüylerinin dik dik olması yarı yarıya azaldı, tüyleri kısmen dökük, tırnakları kırık. Cumartesi ilaç bitecek ve umarım daha da iyileşecek. 
Allahım şu veterinere telefon edip sormama yüzünden hayvan eziyet çekti durdu. Bundan sonra olmasın ama olursa yine şikayetlerini bildirip ilacını alcam. 
Böyleyken böyle işte. 
Havalar 10-15 derece yükselecekmiş. Havalar beni niye bu kadar alakadar ediyor ki, tek gerçeğin hava olduğu için bu ülkede sanırım.
Haydi bu günlük eyvallahınız...

6 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Mevsimlerin değiştiği günlerde galiba uyum sorunu yaşıyoruz. Bu nedenle pek verimli geçmiyor günlerimiz. Sağlık olsun.

Siyah kediciğe çok üzüldüm. Umarım ilaç iyi gelir. Biraz da beslenmesi iyi olursa atlatabilir.Haşlanmış tavuk vs iştahlarını açıyor. İyi ki varsınız.

Nerde Trak Orda Bırak dedi ki...

Galiba öyle. Bir de bahar aylarında evle ilgili çıkan ekstra işler insanın zamanını alıyor. Napalım, sağlık olsun. Bugün Kartopu'nun son ilaç günüydü ve o kadar iyileşti ki, gözlerini açıp kocaman kocaman bakıyor, yemesi iştahlı. Geçen sabah haşlanmış yumurta da verdim ama sürekli kuru mama yediklerinden olsa gerek pek bakmadı. Kötü hasta günleri atlattı çok şükür. Siz de iyi ki varsınız, çok sevgilerimle...

Begonvilli Ev dedi ki...

Kartopu'nun iyileşmesine çok sevindim. Sevginiz ve ilginiz sayesinde düzeldi çok şükür:)) Kalpten sevgilerimi gönderiyorum..

Nerde Trak Orda Bırak dedi ki...

Merhaba, uzun zamandır bloga uğrayamadım, gecikmeli de olsa ilginize ve desteğinize çok teşekkür ederim. Sevgilerimle :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Ne güzel bir iyilik yapmışsınız, hep iyilikle kalın...

Nerde Trak Orda Bırak dedi ki...

Sokak hayvanları çok kötü durumda, keşke elimizden daha fazlası gelse. Çok teşekkür ederim, siz de iyiliklerle kalın. Sevgilerimle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...