21 Ekim 2014 Salı

Adam ticaret yapıyor neticede!


Artık gündemi takip etmiyorum. Daha doğrusu ulusal kanallardaki haberleri izlemiyorum. Niye izleyeyim ki, vakit kaybı değil mi?
Uydu ayarları değişti çok iyi oldu bu arada. Eskiden Tv tamircisi çağırıp uyduyu ayarlatıyorduk. Bu defa ben yapıcam dedim ve yaptım. Daha önce uyducunun bulduğu kanalların bin katı fazlası hem de. Adam sizden bu kadar çıkıyor deyip parayı alıp gidiyordu. (Adam ticaret yapıyor neticede!) Kendi işini kendin gör hayat felsefem oldu. Neden olmasın ki, sonuçlarını çok güzel oluyor.
Ne diyordum, bulduğum uydu kanalları sayesinde bi yığın gezi programı buldum, onları izliyorum. Yabancı kanallardan dünya haberlerini izliyorum. Bizim dışımızda da neler oluyor diyorum. Bizim ulusal kanal haberleri laga luga resmen. Mahalle kavgalarını haber niyetine veriyor. Napsın adamcağızlar ticaret yapıyorlar neticede!
İncir Reçeli 2 filmi yine vizyona girmiş, Arkadaşlık yapacağım kişi İncir Reçelini seviyorsa kendimi mi yoksa arkadaşlığımızı mı gözden geçirmem gerekiyor. Evde izlediğim halde nasıl bi iç ezikliğiyle izlemiştim filmi. Vay be arkadaş ne özgüven varmış yapımcısında. Eee bendeki de laf tabii. Arz talep meselesi. Adamlar ticaret yapıyor neticede!
Demin yerel kanalları takip ediyorum demiştim ya. Çevreci Soma köylüleri elleri kelepçelenip darp edilmiş. Hele bir köylünün alnına darptan dolayı dikiş atmışlar. Galiba bunda da adamlar ticaret yapıyor.
Ne ticaretmiş ya arkadaşım. 
Artık daha fazla yazayım istiyorum ama bu konuda kendime söz verince sanırım muhalefet damarım devreye giriyor ve kendime söz verdiğim için bu kez kendime muhalefet ederek yazı yazmayı kesiyorum. Durumumu bu şekilde tesbit ettim. En iyisi söz vermemek.

2 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Sistemin dayatması bu. Her şeyin ama her şeyin ticareti yapılıyor. Keşke duyguların ticareti yapılmasa..

Nerde Trak Orda Bırak dedi ki...

Maalesef öyle, bugünleri böyle kötü yaşasak da en azından çocukluğumuz bu kadar hoyrat geçirmedik. Yeni neslin işi çok zor :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...