16 Eylül 2012 Pazar

Cesare Pavese sözleri



  • Hiçbir kadın bir adamla parası için evlenmez. Kadınlar bir milyonerle evlenmeden önce ona aşık olacak kadar akıllıdır.
  • Kendimi yalnız bırakmamak için bütün gece aynanın karşısında oturdum
  • Kadınlar kendilerini guçsüz olana bir idol, güçlü olana bir eşya gibi sunarlar.
  • Sıkılgan katillerdir intihar edenler. Sadizm yerine mazohizm.
  • Gerçeklik insanın şu ya da bu şekilde içinde bir bitki gibi yaşayacağı bir zindandır.
  • Yaşama sanatı, sevdiklerimize onlarla birlikte olmaktan ne büyük bir zevk duyduğumuzu göstermemekten başka bir şey değildir. Bunu başaramadık mı, bırakıp giderler bizi.
  • Birisine iyilik etmeye çalış. Çok geçmeden onun hoşnutlukla parlayan yüzünden nasıl tiksindiğini göreceksin.
  • Günleri değil, anları hatırlarız.
  • Hayat, yaşantı aramak değil, kendimizi aramaktır.
  • İnsan kendini bir kadına duyduğu aşk yüzünden öldürmez.Aşk bizi tüm çıplaklığımız, sefilliğimiz, düşkunlüğümüz ve hiçliğimizle açığa vurduğu için öldürür.
  • Tiksiniyorum bütün bunlardan sözler değil, eylem artık yazmayacağım. (intihar etmeden önceki son sözleri)
  • Yaşanacak bir yaşam vardır. Binilecek bisikletler var, yürünecek yaya kaldırımları ve tadına varılacak güneş batışları vardır.

4 yorum:

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

"Gerçeklik insanın şu ya da bu şekilde içinde bir bitki gibi yaşayacağı bir zindandır." ne kadar doğru söylemiş..

Nerde Trak Orda Bırak dedi ki...

Bence de, gerçekliğe ancak hayallerimiz sayesinde katlanabiliyoruz galiba. Ben sonuncu sözünü de sevdim, yaşama karşı itici güç gibi geldi...

Tuba Fıdıllıoğlu dedi ki...

''Hiçbir kadın bir adamla parası için evlenmez. Kadınlar bir milyonerle evlenmeden önce ona aşık olacak kadar akıllıdır.'' Algım sadece kendimi ilgilendiren cümleyi seçti. Benim gibi bir grup arkadaşıma mesajla ilettim bu alıntıyı. Sayenizde iki güldük.

Nerde Trak Orda Bırak dedi ki...

Hayırlara vesile olsun :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...