28 Haziran 2012 Perşembe

Bulutlar gelir, bulutlar gider


Kışın en sevdiğim şey ; bir denize, bir de gökyüzüne bakmaktı. İkisi de gün be gün, hatta saatten saate değişti. Gökyüzüne bakmayı denize bakmak kadar severim demiştim ya. Bakarım bakarım da, doyamam. O bulutlar… sürekli bi yerlere giderler. Tam ben onları bi şekle benzetmişken, anında değişiverirler.
Ben de tuttum geçen kış mevsiminden itibaren fotoğrafladım. Şimdi baktığımda kışı neden sevmediğim anlaşılıyor. Gri, karanlık, kısa günler. Yağmur sonrası bulutlar ve güneşin kızıllığı ile yıkanan bulutlar. En çok bunları seviyorum. Bi de masmavi bir gökyüzünü.  İyi ki güzel sözler ve müzik var. Atena’dan bulut şarkısının sözleri.


Sen aslında bir bulutsun
Durmuyor ki belli akşam üstü
Kalmaz ki bağlanmıyor bile

İçimiz ister mani olmuyor

Kaçsan bile yağsan bile
Senle de sensiz de olmuyor
Yine yoksun yanımda
Akşam karanlıkta
Yine yoksun yanımda
Akşam karanlıkta

Yerin dolmaz
Silsem olmaz
Dokunsam sahte olur
Gerçek olmaz

Bilmiyor musun hiç?
Hatrın var sorma ki
Yetişmek zor geliyor
Aslında yeterli birgün
Yok olmak için de
Sen bir bulut
Yine yoksun yanımda
Akşam karanlıkta
Yine yoksun yanımda
Akşam karanlıkta
Gelirsin gidersin  sın yine aklımı başımdan
Nnınınını…..

Şimdi buyrun fotoğraflara



























4 yorum:

Fatma İyibilgin dedi ki...

Yazı da, fotolar da harikaaa...

Nerde Trak Orda Bırak dedi ki...

Çok teşekkür ederimmm :))

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Bende bayılırım bulutlara, gökyüzüne ama en çokda denize bakmaya..
Saatlerce, sebepsiz ve sessizce..
Resimlerini çok sevdim, kışı ve gri bulutları bende sevmem..
İçimi bir hüzün, ruhumu da bir hazan kaplar..
Baharları severim ben özellikle ilk baharı.. Yeşeren ağaçlar, açan çiçekler beni de yeniden hazırlar dünyaya...

Nerde Trak Orda Bırak dedi ki...

Değil mi? İnsan denize bakarken ne düşündüğünü bile bilmez. Sanki denizin derinliklerinde kaybolmuş belki de kendini bulmuş gibidir. Bir de yağmur sonrası bulutlar, sonrasında bazen gökkuşağı çıkar, o da artık nirvana :)) Yeniler doğa kendini ve bizi:) Sevgiler:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...