26 Mayıs 2012 Cumartesi

O'lum bi bas git


Şimdi bu ergeni internette izlemeyen kalmış mıdır bilmiyorum? Elinde kayış, yerlere yerlere şaklatan manyak ergenden bahsediyorum. Bu arada bununla da gördük ki; kendisini güçlü sanan herkes, karşısındakine horozlanmayı hak görüyor.
Şiddet içimizde. Hepimiz şiddet makinası gibiyiz. Herkesin fiziksel şiddet uygulaması da gerekmiyor. Sözel şiddetle birbirimiz ne çok yaralıyoruz. Habire imalar, laf kakmalar ohooo gırla gidiyor. Hele sen başka şeye inanıyorsan, onunkine inanmadığın için, kadın ya da adam elinden geleni ardına koymadan Allah ne verdiyse saydırıyor da, saydırıyor. Dedikodunun bini onbin para. Pehhh. Çok da umrumuzda. Yani!
Artık alıştım bu farklı olana tahammül edememe durumuna. Alıştım demek, kabul etmek değil senin anlayışını bebeem... Bu da bööle biline.
Neyse yaa, ben bunlardan bahsetmicektim ki, nerden girdi paragrafın orta yerine ayarsız-lar.
İnternete girdiğimden beri, her gazete okuyuşumda beni fazlasıyla gıcık eden bir durum var.
Bu internet medyasında ana sayfada baya bi boşluklar falan oluyor anldığım kadarıyla. Hem dikkat çekmek için olsa gerek, sürekli bir çıplak kadın resimleri falan. Bakıyorsun etik bir gazete olduğunu iddia ediyor, kadına şiddete hayır diye logolar falan yaptırtmış, ohooo kadına şiddetin dik alasını uyguluyor.
Kadının gençlik haliyle, yaşlanmış halini kıyaslayan foto: Neydi, ne oldu?
Yıllar ona yaramadı: kat kat göbeği var. her yeri yağlandı.
İnsanın poz poz hali var. en çirkin pozunu yakalayıp, evet evet yanılmadınız. Bu o! Ne kadar çirkin değil mi?
Bugüne kadar şu kadar kişiyle sevgili oldu!
Her ne kadar sayfa doldurma haberi gibi gözükse de, bal gibi kadına karşı sözel şiddet uygulanıyor. Bu başlıkları görünce zannedersiniz ki, kadın asla yaşlanmayacak, yağlanmayacak, kilo almayacak, çirkin bir pozu olmayacak, hiç sevgilisi olmayan kutsal azize olcak.
Adım gibi eminim bu masa başı zıttırı işi yapanın, koca göbekli, bakımsız, her gördüğü kadına asılan cıvık bir abazan olduğuna.
Evliyse de gider karısına aynısını yapar. “yaaa sen var yaa, ne şişkosun yaaa, kadını aldık güzel diye n'oldu bakımsızlıktan ölüyosun yaa. Bütün gün evde napıyosun?
Hadi ben gerisini söylemeyeyim.
Bütün bunları yapan, dili böyle hakaret ve şiddet dolu olan bir insan karısını dövmez mi?
Bütün kadınlar bilir ki, kadını söylenen sözler kalbini yaralar ve asla yapılanları unutmaz. Asıl kadının çökmesine sebep olan da budur.
Medyanın dili kadına şiddet içeriyor arkadaşlar. N'apcaz bu basının dilini bilmem?
O'lum bi bas git!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...