22 Temmuz 2011 Cuma

Mobidik


Uzandım,
gökyüzünü üzerime,
çekmeden önce
Elimi uzatıp,
bir yıldız kopardım
ve denize attım.
Denizden bir balık çıktı,
Kaşlarını çatıp,
Şişşttttt
Lütfen rahatsız etme
uyuyoruz,
çevreye verdiğin zarardan
dolayı seni 4442535079852326270877
numaraya şikayet ederiz,
haaaaaa!
Bakkk sennn!!!
Bana bak, balık mısın nesin?
 kurumlara başvurma.
Bu işi aramızda halledebiliriz,
sana hakkımı helâl etmem.
Senin için neler yapmadım?
Değil yavru balığını
Seni bile yiyemiyorum
Bi kokun var maşallah
bi baş ağrısı, bi migren.
Üstelik bunlar yetmezmiş gibi
Greenpeace le birlikte
 yavru balık
büyütmeye çalışıyorum
twitter ve facebook dan
daha ne yapayım?
Anladık dedi balık hanım
Hem bu havan kime bebeyim?
Bugün, Alexander Calder
Sayesinde google
anasayfadasın
diye mi?
Peh!
Biz zaten bütün sanatçılara
ilham kaynağı
oluyoruz.
Burnun çok büyük balık
balıklığını bil,
Senden büyük Allah var
Sustu nihayet
………………….
Ben yine gökyüzüne daldım
Bakarken, bakarken bir köpek yanıma yaklaştı
Afedersin abla
yolumu kaybettim
Elinde yazılı kağıdı uzattı
Yolu tarif eder misin navigasyon cihazım
bozulmuş da…
Hey allam sen de mi, sen de mi?
duygularından ve içgüdülerinden
kurtulup makinalaşmaya
doğru yol almaya çalışıyorsun?
Aldım elinden navigasyonu
ayağımın altında ezdim.
Köpek, sen de
 duygularından arınan
makinalaşan insana
özenme
Tamam özenmicem  söz…
Adresi tarif et.
Ettim gitti.
Sonra sen geldin
elinde sapanla
ve biz saçma sapan konuşmaya
başladık,
saçma sapan da güldük
Ben bazen anlamayıp ‘’ne?’’diyordum
Sen ‘’zıııttrenköööyyyy’’
O gece ne komik, güzeldi
Sabaha kadar saçma sapan
Şeyler konuşup,
Saçmasapan da gülmüştük
Bu sıcak yaz gününde
Tam da şu an,
artık panik yapmaya
başladım
Bu yazı, yeni nesir
Sonunu nasıl kapatacağım
Ne???
Hava sıcak kapatmayayım mı? 
Nesirimin sonunu…
Tamam seni mi kırcam?
Açık kalsın
Essin püfür püfür
Serinleyelim biraz…



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...